Heeft ú het vermogen

werk!

nu of later

Periodiek schenken

De Vrienden van de Kessler Stichting heeft een ANBI-status. Daarmee zijn giften aan de stichting aftrekbaar bij uw belastingaangifte. Op de website van de Belastingdienst vindt u de voorwaarden. Hier vindt u ook meer informatie over de voorwaarden van een periodieke schenking. Een periodieke schenking moet u schriftelijk vast laten leggen. Dit kan via de notaris of via een schriftelijke overeenkomst. U kunt hier de volmacht notariële schenking downloaden. U kunt ook gebruik maken van een formulier van de Belastingdienst voor een overeenkomst periodieke gift in geld.

Erfenis of legaat

U kunt uw erfenis geheel of gedeeltelijk aan de Vrienden van de Kessler Stichting nalaten. Hiertoe dient u de Stichting Vrienden van de Kessler Stichting als begunstigde in uw testament op te nemen. Na uw overlijden ontvangen we het aangegeven deel van uw nalatenschap. Als u de Stichting Vrienden van de Kessler Stichting een legaat wilt toebedelen, kunt u voor een zorgvuldige en juiste uitvoering van uw wensen contact opnemen met uw/een notaris.

Voor vragen en informatie:

NOTARIAAT DE GIER
Statenlaan 1