Heeft ú het vermogen

werk!

nu of later

Welkom bij de Vrienden van de Kessler Stichting

De Vrienden van de Kessler Stichting heeft als doel het bijeenbrengen van gelden en het inzetten daarvan voor de zorg voor dak- en thuislozen in het algemeen en in het bijzonder ten behoeve van extra activiteiten en/of uitgaven die niet tot de normale exploitatie van de Kessler Stichting gerekend kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan het dagelijks uitdelen van soep aan mensen op straat, een knipbeurt voor mensen in de Nachtopvang, schone kleding en een pedicurebehandeling aanbieden aan cliënten en kerstdiners organiseren.

Helpt u mee dat blijvend mogelijk te maken? Elke bijdrage is welkom, nu of later.

De Kessler Stichting is een Haagse organisatie voor sociaal kwetsbare mensen, in het bijzonder dak- en thuislozen die opvang en/of zorg en begeleiding nodig hebben. Wilt u meer weten over de Kessler Stichting? Kijk dan op de website van de Kessler Stichting.

Steun de Soepbus met een Tikkie
Velen zijn dagelijks afhankelijk van de Soepbus voor een avondmaaltijd. Het aantal bezoekers blijft stijgen; het is dus hard nodig dat de bus blijft rijden! Vanaf nu kunt u ook met een muisklik doneren aan de Soepbus, klik hier voor meer informatie.

Steun de Haagse Vrouwendag met een Tikkie
Ieder jaar op 8 maart vindt de Haagse Vrouwendag plaats om zo'n 100 dak- en thuisloze vrouwen in de watten te leggen. Tientallen vrijwilligers zoals kapsters, manicures en reikimasseuses staan voor hen klaar. Donaties worden gebruikt om de vrouwen een onbezorgde dag te bezorgen. Klik hier voor meer informatie